Adsense

19 Aralık 2011 Pazartesi

İğne Oyası Kiraz Örneği



Merhaba arkadaşlar,
Sizlerden pek yorum gelmiyor beğenip beğenmediğiniz konusunda umarım beğeniyorsunuzdur örneklerimi. Ben sizler için  eklemeye devam ediyorum.. :)
Bu yazmayı da yeni bitirdim şimdiye kadar yaptıklarımın arasında yöntem olarak en farklısı bu oldu.. Çok şık ve pıtıpıtı durdu.. Örneği ilk gördüğümde çok beğenmiştim.. Elimdeki yazmayada çok güzel gideceğini düşündüm ve örnekte bazı değişiklikler yaparak koyuldum işe ve sonucunda da böyle güzel bir şey çıktı ortaya. İğne oyası yapan arkadaşlara bu örneği tavsiye ederim mutlaka yapsınlar. Bir kere hiç zorlamıyor sizi ve gerçekten hızlı gidiyor özellikle o kirazların yapımı birazcık zor olsada çok eğlenceli.. Tavsiye ederim hepinize..
Örtümüde sahibini beklemek üzere diğerlerinin yanına kaldırdım.. Şimdilik benden bu kadar diğer örneğe kadar kendinize iyi bakın..
İyi Günler Dilerim  :))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

elinize sağlık çok güzel olmuş kirazları yazmayı döndğrerek mi yapıyorsunuz

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim bakın bu yazımda anlattım detaylı yapılışını http://igneveipler.blogspot.com.tr/2012/05/igne-oyas-kiraz-ornegi-yapls-keloglan.html