Adsense

10 Nisan 2015 Cuma

İğne Oyası Anlatımlı Örnek - 12 (Pırpırık Örneği)


Merhaba arkadaşlar,

Bugün cuma ilk olarak hepimize hayırlı cumalar diliyorum. Bir cumaya daha eriştik, şükürler olsun Rabbimize.. 

Bugün yine sizlerle anlatımlı bir örnek paylaşacağım. Yukarıda da gördüğünüz gibi pırpırık örneğinin yapım aşamalarını sizler için fotoğrafladım. Örneğimiz sadece pırpır yapımından oluşuyor. Daha önce hem şemalı olarak hemde videolu olarak yapılışını vermiştim. Bu örnekte de sadece pıpır tekniğini kullandığımız için adına pırpırık dedim. Adı gibi çok eğlenceli bir örnek. Mutlaka yapmanızı tavsiye ediyorum. Yaparken hiç sıkılmayacaksınız. Sıra örnekler çok vakit aldığı için biraz sıkıcı bulunabilir ama bu örneği yaparken hiç sıkılmayacaksınız. Hem basit hem şık hem de eğlenceli bir örnek..
Yapım aşamalarını yukarda da gördüğünüz gibi numaralandırdım. Aşama aşamada kısaca anlatacağım.

1. Üç adet uzun pırpır yapıyoruz. 
2. Bu aşamadaki gibi ilk olarak son yaptığımız pırpıra iğnemizi geçiriyoruz.  
3. Daha sonrada 3. resimdeki gibi bütün pırpırların içinden geçiyoruz. 
4. İçlerinden geçtikten sonra bu 3 pırpırın tepesine düğüm atıyoruz.
5. Burada da gördüğünüz gibi düğüm attıktan sonra örneğimiz bu şekilde oluyor. Dikkat etmemiz gereken bir nokta var düğümü sıkılaştırmadan önce ipi çok çekmemeye özen gösterin. Yandan hafif bombeli kalsın. 
6. Düğümü attıktan sonra bu üç pırpırın tepesine yine üç pırpır yapıyoruz ama boyutları küçük olacak. 
7. Son olarak da ipi koparmadan iki zürafa öteye düğümlüyoruz. Aynı işlemleri tekrarlayarak örnek yapmaya devam ediyoruz. 


İşte örneğimiz bu kadar kolay. 
Hepinize kolay gelsin.

Sevgiler..



2 yorum:

Unknown dedi ki...

Abla ben bu örneği yaptım benim ki sizin yaptığniz gibi olmadi. Sola dogru beyilleniyor. Güzel olmadi yani neden oluyordur acaba . Isterseniz resmini atabilirim. Simdiden teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Geç olacak biraz ama cevabım kusura bakmayın. pırpırları aynı uzunlukta yapmaya özen gösterin. yaptıkça düzelecektir eliniz. facebook sayfamdan iletişime de geçebilirsiniz benimle..