Adsense

10 Mayıs 2012 Perşembe

İğne Oyası Kiraz Örneği Yapılışı (Keloğlan Örneği)

 Merhaba Arkadaşlar, 

Uzun zamandır yazamadım ama tatlı bir yoğunluk var :) Kardeşim evleniyor ve bunlarda onun için. 
Bu örnek facebookda ki sayfamda çok fazla istek alıyordu. Bende  kırmadım ve detaylı bir şekilde nasıl yaptığımı anlattım sizler için..


Ben Örneğe Kiraz Oyası diyorum ama bölgesel olarak farklı isimlerle de anılabiliyor. Bunlardan biri en yoğun olarak duyduğum Keloğlan oyası.. Adı ne olursa olsun çok hoş bir oya. Bazen tereddüt edebiliyorlar nasıl duruyor böyle bozulmuyor mu diye? İnanın çok güzel duruyor özellikle de ütülenince resimlerden de anlaşılıyordur sanırım. Denemenizi tavsiye ederim.

Nasıl yapılıyor derseniz de detaylı anlatımı için Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.
KOLAY GELSİN..

Hiç yorum yok: