Adsense

17 Kasım 2013 Pazar

Yeniden Merhaba :)


Merhaba arkadalar,

Uzun zamandır blogumla ve facebook sayfamla tam anlamıyla ilgilenemedim. Bunun nedeni ise hayatımdaki olumlu olumsuz bir takım gelişmelerdi.

Ben sizi üzmemek için olumlu olanları paylaşacağım sadece. Ailemize yeni bir birey katıldı. Oğlumuz Atahan Yiğit. İlk dönemler çok yoğun geçtiği için doğal olarak elişi ve sayfalarımla ilgilenemedim. Oğlumuz 8 aylık oldu bu demek oluyor ki 8 aydır buralardan uzağım. Ama bundan sonra elimden geldiğince ve oğullarımdan fırsat buldukca sizlerle yeni örnekler ve anlatımlar paylaşmaya devam edeceğim.

Bu zaman zarfında çok fazla iğne oyası yapamadım. Tekrar nasıl başlayacağım diye düşünürken iğneyi elime aldım ve yine o zevk eşlik etti işlerime :) Bir kaç işi bitirdim bile.

Kısa bir süre sonra bunları sizinle de paylaşacağım. Şimdilik yazımı bitiriyorum ve hepinize güzel bir akşam ve güzel bir hafta diliyorum.

Sevgiler..

Hiç yorum yok: