Adsense

22 Mayıs 2014 Perşembe

İğne Oyası Bebek Mendilleri 2 (Anlatımlarıyla Birlikte)



Merhaba arkadaşlar,

Bu mendiller de yeğenim için yaptıklarım. :) Hala olacağım çok yakın zaman da inşallah :) 

Mendiller de 4 çeşit örnek kullandım. Örnekler yine çok basit ve çıtı pıtı. Fazla iri olmamasına dikkat ediyorum bebek mendillerinde ki minikleri çizmesin ipler diye.

Yine tek tek anlatacağım yapılışlarını. Kolay olduğu için belki anlatıma bile ihtiyaç duymadan yapabilirsiniz ama ben yinede yeni başlayan arkadaşlarım için paylaşıcam yapılışlarını. 



Bu gruptaki mendillerin boyutları büyük olduğu için örneklerini biraz geniş yaptım. İki çeşit örnek kullandım. 



İlk örneğimiz de dağ yapımından faydalandım. Alt zürafasını gittikten sonra. Dağ kısmı için 3 zürafayla başlayıp eksilterek 1 zürafaya kadar düştük. Son zürafamızın tepesine çıkıp ipi koparmadan arada 3 zürafa boşluk bırakarak yine dağ yapımına başlıyoruz.




İkinci örneğimizde de örümcek dağını kullandım ama aralara boşluk bırakmadan sıra oya şeklinde yaptım. 

Bu örneği yapmadan önce alt zürafa gitmedim ama siz daha kolayıma gelir diye düşünürseniz yapabilirsiniz.
Örneğe başlarken bir zürafa yapıp geri dönüyoruz ve buraya iki pırpır yapıyoruz. daha sonra araya 3 zürafa yapıyoruz. 3. zürafaya tekrar geri dönüp karşı taraftaki pırpırın tepesine düğüm atıyoruz. buraya yine iki pırpır yapıp aşağı iniyoruz. aşağıya indiğimizde burda ilk pırpırımız oluşuyor. yanına bir pırpır daha yapıp yine araya 3zürafa yapıp aynı aralıklarla aynı işlemi tekrarlıyoruz. 



Bu grupta da olan mendillerimizin de boyutları biraz daha küçük olduğu için daha küçük örnekler koydum. 








Bunların yapılışları çok kolay hem altını gidip hem de rahatlıkla örneği koyabilirsiniz. Kullandığım tekniğin adı fare dişi. Yapılışı ise çok basit  bir zürafa yapıp geri dönüyoruz düğümlüyoruz ipimizi. Sonra tekrar geri dönüp az ileriye düğümlüyoruz. 

Fare dişi yapılışını daha önce detaylı olarak anlatmıştım ona da BURAYA TIKLAYARAK ulaşabilirsiniz. 



Diğer grup küçük mendillerimize de sadece pırpırlardan oluşan bir örnek koydum. 






Bunun içinde yine altıyla beraber örneği ilerletebilirsiniz. 

Bir zürafa yapıp geri dönüp buraya 3 yada 2 sizin isteğinize göre pırpır yapıyoruz araya iki zürafa boşluk bırakıp yine aynı işlemi tekrarlıyoruz. Yukarıda ki resimlerde hem 2 pırpırla hem de 3 pırpırla yapılan mendiller mevcut. Her ikisi de çok güzel duruyor. Sizde bebekleriniz için böyle güzel mendiller yapabilirsiniz.

Hepinize kolay gelsin.
Sevgiler..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerinize emeğinize sağlık inşaAllah beceririm