Adsense

20 Mayıs 2014 Salı

İğne Oyası Örnekleri (1. Albüm)



Merhaba arkadaşlar,

Blog ve sayfamızı takip eden arkadaşlarım bilir uzun zamandır yazamıyordum sizlere. Ülkemizin yaşadığı o talihsiz kazadan sonra bir türlü elim varmadı klavyeye. Bugün ki yazımada umarım bu son olur diyerek başlıyorum. Bu kötü kazada hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyorum. Yaşanılan acı çok büyük Allah'ım ailelerine sabır versin. Biz bile o kadar etkilendik ki onları düşünemiyorum bile. Umarım Soma 'da ve başka hiçbir yerde bir daha böyle olaylar yaşamayız. 

Bugün ki paylaşımım sizler için netten beğenip topladığım ALINTI örneklerden oluşuyor. Paylaşacağım albümlerin içeriğinde iğne oyasından oluşan tülbentler, yazmalar ve mevlüt örtüleri mevcuttur. Eminim ki herkes bu albümlerde kendi zevkine göre bir sürü örnek bulacaktır. 

Bu örnekler bence iğne oyası yapan herkesin arşivinde olması gereken örneklerdir. Kaçırmayın derim. :)

Tekrar belirtmekte fayda var bu albümlerin içeriğindeki işler tamamen netten alıntıdır. Yapan ve bizlerle paylaşan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum.

Yukardaki örnek ve daha fazlası için BURAYA TIKLAMANIZ yeterlidir. Bir sonraki albüm için takipte kalın lütfen. 

Hepinize kolay gelsin.

Sevgiler..


Hiç yorum yok: