Adsense

27 Mayıs 2014 Salı

İğne Oyası Örneklerim ve Yapılışları


Merhaba arkadaşlar,

Yeni bitirdiğim yazmaları ve anlatımlarını paylaşacağım bugün. Bu yazmaları bir akrabamızın çeyizi için hazırladım.Özellikle çıtı pıtı oyalar olsun istediler. 


Hepsinin de yapılışları oldukça kolay. Eğer iğne oyasına yeni başladıysanız bu örnekler tam sizlik. Yukarıdaki resimler de hepsinin toplu olarak görüntüsü var. Çok şık duruyorlar değil mi?  Hadi artık anlatımlarına da başlayalım..




İlk örneğimizin adı minik ağaçlar. Görüntü itibariyle tıpkı minik bir ağaca benziyor. Yapılışı çok kolay olan bir örnek ve aynı zamanda da çok şık duruyor. Bu örnekten şimdiye kadar 3 kere yaptım. Çok beğenildi ve her gören istiyor. Eminim sizde beğeneceksiniz. 


Yapılışına gelince daha öncede belirttiğim gibi gayet basit. Örnekte sadece Tavşan kulağı ve pırpır tekniklerini kullandım. Her aşamasını da tek tek resimleyip detaylı olarak anlattım. 


Detaylı yapılışı için BURAYA TIKLAMANIZ yeterlidir. Hepinize kolay gelsin. 



İkinci örneğimiz de gayet basit ve şık. Bu örnekte çok ilgi görüyor çevremde arkadaşlar.Son zamanlar da 3 tane yaptım yine bundan. 




Diğer yazmalar ve renkleride böyle oldu. Siz de zevkinize göre istediğiniz yazmaya istediğiniz renklerde yapabilirsiniz. Detaylı anlatımı için BURAYA TIKLAMANIZ yeterlidir. 



Aynı örneğin farklı bir şekilde yerleştirilmiş halini de bu yazmam da görebilirsiniz. Çiçeği küçük dağın üzerine değilde yine araya iki tavşan kulağı yapıp onun üzerine yerleştirdim.

Örneğin iki şeklide çok beğenildi ve çok ilgi çekti. İstediğinizi yapabilir ya da iki şeklini de deneyebilirsiniz. 
 Hepinize kolay gelsin.
 Sevgiler.. 


Hiç yorum yok: