Adsense

24 Eylül 2014 Çarşamba

İğne Oyası Havlu Kenarı Örnekleri - 5



Merhaba arkadaşlar,

Okullar açıldı malum.Bizim de büyük oğlumuz ana okuluna başladı. :) O yüzden bu aralar çok fazla anlatım ve örnek ekleyemiyorum. Ama elimde bir sürü örnek ve anlatım mevcut merak etmeyin sırayla hepsini ekleyeceğim.

Bugün de başlıktan anlaşıldığı üzere arşivlik albümlerimizden havlu kenarı örneklerini paylaşıyorum sizlerle. Albüm çok geniş kapsamlı.Kolay ve zor olmak üzere yüzlerce örneğe tek albüm içerisinde ulaşabilirsiniz. 


Albüm içeriğinden iki tanesini konu içine ekledim sadece ama albümde bunlar gibi bir sürü örnek mevcut. Örneklerden mutlaka beğendikleriniz ve arşivinize eklemek istedikleriniz olacaktır.

Albüm içerikleri netten alıntıdır. Yapıp paylaşan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederim. Albüme ulaşmak için BURAYA TIKLAMANIZ yeterlidir.

Hepinize kolay gelsin.

Sevgiler..


Hiç yorum yok: