Adsense

1 Aralık 2013 Pazar

İğne Oyası Yelpaze Örneği Yapılışı

Merhaba Arkadaşlar,

Bu haftaki yazımda yoğun istek gören Yelpaze Örneğinin yapılışını anlatacağım sizlere elimden geldiğince. 


Bu örneği facebook listemdeki bir arkadaşımda görmüştüm ilk olarak. Çok hoşuma gitti örneğini hemen çkardım ve tabiki de çıkartırken sizler içinde anlattım. İlk defa denedim bu örneği umarım beğenirsiniz ve umarım anlaşılır bir şekilde anlatabilmişimdir. 

Örnek görüntü itibariyle yelpazeyi andırıyor. Zor gibi görünse de çok zor olmayan bir yapılışı var. Tüm detayları tek tek resimleyip açıkladım. Tek yapmanız gereken albümün içeriğine girip incelemek. Ve sonra da uygulamak. Eminim çok zevk alacaksınız bu örneği yaparken. 

Ben henüz bir örtüye uygulayamadım bu örneği ama elimdeki iş bitince yapılacak işler sırasında ilk örnek bu. Örneğe ulaşmak için Buraya Tıklamanız yeterli. 

Şimdiden hepinize kolay gelsin. 


Saygı ve sevgilerimle..






Hiç yorum yok: