Adsense

11 Aralık 2013 Çarşamba

Her yerde kar var..


Kar yağıyor.
Çoğunluk gibi bizde karı çok seviyoruz. Az önce ufaklıkları alıp çıktık bahçeye biraz oynadık tekrar girdik sıcak evimize. Karla oynamak çok eğlenceli ama birde çilesi var tabi.  Bu soğuk havalar en çok evi olmayanları, sokak hayvanlarını ya da evinde bir kap sıcak çorbası olmayanları etkiliyor. 
Allah'ım bu durumda olan herkesin yardımcı olsun inşallah.

Ben bugün iki örnek yapılışı paylaşacağım sizinle. 


Bunlardan ilki yukarıda ki resmini gördüğünüz kırmızı pembeli sık iğneli minik çiçeklerim. 
Gördüğünüz gibi çok çıtı pıtı bir örnek. Yapılışı çok kolay. Her aşamasını yine resimlerle detaylı bir şekilde anlattım.  Anlatım için Buraya TIKLAMANIZ yeterli.



İkinci örneğimizde kaydırak örneği. Adını ben koydum belki farklı bir ismi vardır ama ben kaydırağa çok benzettiğim için kaydırak dedim kendisine. Sayfamızda bu örneği anlatmam yönünde çok fazla istek geldi. Örnek de yine sık iğne mevcut.  

Örnek örtüye yapılınca resimdeki gibi çok güzel görünüyor. Yukardaki örtü üzerinde de yazdığı gibi bi dünya çeyiz sayfasına aittir. Yapan arkadaşımızın ellerine sağlık. Bende örneğini çıkartıp detaylı bir şekilde anlattım ve ekledim.
Anlatımına ulaşmak için Buraya TIKLAMANIZ yeterlidir. 

Hepinize kolay gelsin.

Saygı ve sevgiler..





Hiç yorum yok: