Adsense

3 Mayıs 2014 Cumartesi

İğne Oyası Zürafa Yapılışı 2 Yöntem

Merhaba arkadaşlar,

Bugünkü video da sizler için zürafa yapılışının diğer bir yöntemini anlattım. Bu sefer zürafamızın  gidiş yönü sağdan sola ve kıvırma yönümüzde içe doğru. İlk videoda tam tersini anlatmıştım. Benim tercih ettiğim ilk videodaki yöndür arkadaşlar. Eğer yeni başladıysanız ilk videodaki gibi yapmanızı tavsiye ederim sizlere. 

Kenar kıvırmak ve köşe dönmek her zaman çok zahmetli olmuştur. Bu videoda biraz olsun bu konularda sizlere ipuçları vermeye çalıştım. Kendi yöntemlerimi gösterdim. Yeni başladıysanız eğer zorlanacaksınız kenar giderken ama zamanla eliniz alışacak ve her seferinde bir öncekinde daha iyi olacak yaptığınız işler. 

Eğer istekliyseniz iğne oyası öğrenme konusunda vazgeçmeyin. Zamanla ulaştığınız sonuç mutlaka güzel olacaktır. Tek yapmanız gereken sabırla yapmaya devam etmenizdir. Size ilk ipucum bu olacak. İsterseniz mutlaka yapabilirsiniz. Sabırla çalışın. Ve asla vazgeçmeyin..


Videomuzda burda. Hepinize kolay gelsin. Videolar hakkındaki düşüncelerinizi bana yazarsanız memnun olurum..

Sevgiler..



Hiç yorum yok: